Fischer.reismee.nl

Colorado river

uitstapje naar de rivier

Reacties

Reacties

Chiene Karssenberg

Wat leuk dat jullie ook video's kunnen zetten op je weblog. Is dit het enige liedje dat \mark kent? Klonk wel leuk hoor. Maar de video met Riemie als Calamity Jane, was leuker. Wij zijn ook bij de Colorado river geweest. Mooi he. Zo nu en dan zie ik iets wat me bekend voorkomt. Mijn computer is in de reparatie, nu mag ik die van \joop even gebruiken. Maar ik zal wat minder reageren dan eerst. Maar ik lees en bekijk ze wel allemaal hoor. 'k Vind het erg leuk. Vanaf morgen wordt het hier warm, dus dat wordt sproeien, gelukkig voor julllie hou ik daar nogal van. Groeten van Chiene.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!