Fischer.reismee.nl

Wasbeer

Zondag 25 juli
Toen iedereen de laatste nacht in bed lag, hoorde ik nog voetstappen bij de vuilnisbakken. Ik sliep naast het hokje waar die staan. Ik dacht dat Papa de vuilnis nog even buiten aan het zetten was, maar toen besefte ik dat het al kwart voor twaalf was en Papa waarschijnlijk al lag te slapen en begon ik me toch af te vragen wat daar liep. Ik riep een paar keer, maar ik kreeg geen antwoord van buiten. Het eerste wat in mijn hoofd kwam was een inbreker. Ik hoorde allemaal gerommel, ik durfde eerst niet te kijken. Ik riep nog een keer Papa en toen draaide ik me om, ik stond oog in oog met een zwart maskertje en twee oortjes er boven. Ik roep hard door het huisje:'EEN WASBEER'. Mark en Mama kwamen er aan en zagen de wasbeer buiten zitten. Ik durfde eerst niet te kijken omdat ik was geschrokken. Later toen iedereen weer op bed lag, hoorde ik weer voetstapjes voorbij komen. Ik kijk nog even naar buiten om de wasbeer welterusten te zeggen, alleen ik zag hem niet meer. Slapen ging die nacht nogal moeilijk, maar het was toch heel leuk om te zien.

Reacties

Reacties

Chiene

Dag Riemie, wat een leuk verhaaltje. Ik vind het nogal dapper van je dat je er zo alleen op af ging. Ik zou denk ik Mark of zo wakker gemaakt hebben en samen erop af zijn gegaan. Misschien was je dan ook niet zo geschrokken. Maar het is wel een leuk idee, dat zo'n beestje ineens zo voor je kan staan. Dat zal je in Groni ngen vast niet gebeuren. Groetjes Chiene.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!