Fischer.reismee.nl

Maid of the mist

Dinsdag 13 juli 2010
We werden wakker in het hotel, met een heel lekker ontbijtje. Ontzettend kleffe broodjes, met allemaal zoet spul. Typisch Amerikaans dus.

Vandaag zijn we naar de Niagara Falls geweest, een van de zeven wereldwonderen. Je kon daar met een boot langs de waterval varen. Toen we in de rij stonden kwamen er allemaal mensen kletsnat uit. ‘You're gonna get wet,' was wat ze zeiden. Toen we de boot op liepen zochten we een mooi plekje uit aan de voorkant van de boot, zo kon je alles goed zien. De mensen hadden gelijk, door de waterval stond je voor je gevoel onder een enorme regenbui. Het was heel mooi om te zien, alleen je had het idee dat het meer in de natuur zou liggen. Het ligt midden in een stad, een enorme kermis is er omheen gebouwd. Een heel apart gezicht, een waterval met daarachter grote wolkenkrabbers. Toen we weer uit de boot stapten waren we allemaal doorweekt. Daarna zijn we naar het ziekenhuis geweest omdat Mark heel erg last van zijn keel had. We moesten daar 3 of 4 uur moeten wachten, dus zijn we doorgereden. Later kwamen we in een leuk plaatsje, waar ze heel vriendelijk waren en Mark hebben geholpen. We hebben daar ook een hotel gezocht. In de avond zijn we gaat eten in een Indiaas restaurant, het eten was heel lekker.