Fischer.reismee.nl

Calamity Riemy

Vandaag hadden we besloten er een rustig dagje van te maken in Kanab. Eerst hebben we koffie gedronken in een gezellig café. We liepen nog even rond en kwamen langs een erg leuk winkeltje waar we wat souvenirs gekocht hebben. Later kwamen we nog langs een ander winkeltje waar je kon schieten op mensen die op een schermpje tevoorschijn kwamen. Ik had een recordJ. Ik was de snelste! ( pas maar op voor Calamity Riemy ). Toen hebben we nog wat inkopen gedaan voor het middag- en avondeten en toen zijn we lekker naar het zwembad geweest.

Toen we aankwamen bij het zwembad hoorden we dat Mark en ik een test moesten doen voor hoe goed wij konden zwemmen. Dat komt omdat zij verantwoordelijk zijn voor als wij verdrinken. Er stonden maar liefst 7 badmeesters en badjuffrouwen en het zwembad was redelijk klein. We hadden ons prima vermaakt in het zwembad, jammer genoeg floten de badmeesters en badjuffrouwen dat we uit het zwembad moesten, er kwam een grote donkere wolk aan. Uiteindelijk was er geen bliksem.

We besloten maar een lekker ijsje te nemen in het kleine stadje. Onderweg kwamen we langs het movie town museum, ( daar zijn veel films gemaakt ). Pappa, Mamma en Mark wilden daar graag kijken ( ik had meer zin in een ijsje, maar goed ). Het was erg leuk, je kon je er verkleden. Eerst was ik een soort soldaat, Mark een indiaan en Papa een cowboy ( Mama filmde natuurlijk ). Daarna was ik een keurige ouderwetse vrouw en Pappa en Mark waren cowboys die een schietgevecht hielden. Ik keek toe en vond het wel erg lang duren voordat ze schoten, dus schoot ik ze maar neerJ. Daarna verkleedde Mama zich ook nog even en moest ik samen met Mama over een pad lopen en werden we uitgebreid gefilmd. Ik schaamde me rot want ik zag een paar mensen naar buiten kijken (naar ons). Voor de rest was het erg leuk en mooi.

Toen we een ijsje gingen halen kregen we een ijsje met een extreem groot bolletje. Nou daar hadden we ons buikje wel vol mee. Toen gingen we nog naar een winkeltje, ik had mijn ijsje nog niet op dus ik ging maar buiten wachten. Opeens sprak een Amerikaanse man mij aan. Mijn eerste echte Amerikaanse gesprekJ.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!