Fischer.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Mark

daan

heb een leuke reis

Greet Vrijenhoek

Wat een leuk idee Paul om op deze manier jouw collegas op de hoogte te houden.
Nieuwsgierig als ik ben zal ik af en toe wel even neuzen op deze website.Wens jullie een geweldige vakantie toe!

Hartelijke groet : Greet

Harm-Ydo

Wat leuk om met jullie mee te reizen!! en wat lief dat jullie aan ons gedacht hebben op het Empire State Building!!

Het fietsenverhaal in Central Park zou ons ook kunnen overkomen!! Maar achteraf zijn het superverhalen natuurlijk! Het is duidelijk dat jullie genieten!! zet dat maar lekker door! Las Vegas!!! Heb alleen maar de "strip" gezien vanuit een vliegtuig toen het donker was!! (tussenlanding op LA onderweg naar Nieuw Zeeland) en we zijn al getrouwd in Oostum dus de white Chappel moet maar over gaan!!

Hier alles OK! Roland is twee weken naar Griekenland! kon lekker meezeilen met vrienden van ons! Ik kon niet mee ivm Boven Wotter 2 !! druk aan het voorbereiden! over twee weken willen we gaan draaien! dus eerst nog lokaties bekijken en de extra rollen casten!! dus ook hier volop hectiek!! Heel veel plezier allemaal en tot de volgende info van jullie reis!!

BYE!!!!!